Tuesday, June 10, 2008

Terkenang Zaman U


semekommmmmmmm...berjumpa lagi kita ek..aku nie dok saja bila dah berada di alam pekerjaan nie terigt kwn2 seuniversiti...dari UTMKL hingga ke UTMJB...seronok jer bila dok blajar sama2 n boleh merapu2...skang nie dah kejer tak igt sgt sbb member2 kejer semua dah kawin so aku jer membujang lagi..hheh insyaallah ader rezeki aku pun nak tawen la...eeeeee gatai..

aku igt kwn2 aku di UTMKL...Naan,joy yang mana dua2 orang nie kejer kat KL sbb depa org selangor...adib pun sama...effi dok pasir gudang walaupun umah kat selangor...azrul?????ilang tanpa berita...(JOY bagi komen)...heheheh...fauzan,amir tah kat mana pun tak tau..kalau ader lagi contact la...joy n naan tak per aku tau nak cari..adib..lagi ghaib...

UTMJB plak aku jmpa geng2 wayar putus.....geng matrik...bond,senget,topik,zack,kamal,mus n ramai lagi...diorang semua join group diploma(kitaorangla...)masa kat sini aku jmpa geng2 UTMKL yang smabung blajar buat degree....semua kos dihimpun satu kolej kediaman...dah la dapat kolej baru(Kolej9 masa tu la...pastu dipindah ke kolej 10-sem ynag berikutnya) kami jadikan padang bola jaring sbg gelanggang futsal...hahah..tinag gol kita orang ialah tong sampah besar....tapi kdg2 fguna tiang bola jaring tu jer....

Last2 sem 2006 di utmjb kami semua sepakat nak naikkan sukan antar kolej di utmjb+utmkl maju terutama kolej kamila..kolej 10...memang mantap..kebanyakan semua budak2 diploma 2003 berjaya meraih tempat pertama keseluruhan...tahniah...heheh...tema perbarisan kami ialah KOMANDO...hehehe..siap masuk paper KOSMO lagi tu...aku la KOMANDO...penuh coloreng kat muka...ahakss...

Rindula Zaman U...

No comments: