Thursday, June 19, 2008

Lega rasernyer...

Semekom...fuh lega rasernyer sbb FRP (File Rekod Pensyarah) aku dah siap n diluluskan..bln 8 nanti nak dichecking oleh SIRIM plak...tap takperla penat2 dahulu senang2 kemudian...kira hari isnin lepas aku kejer balik kul 830mlm semata2 FRP aku tu sampai tak main badminton....soknyer kena perli dgn kwn2 sbb tak p main badminton semata2 nak siapkan FRP...ala depa pun sama..siap ader yang tak siap lagi...hehehe..aku dah lepas badi..

Ari selasa aku relex la sbb FRP dah abih...so aku main internet n update blog jer...sambil2 tu aku kira aircond yang nak dipasang di kolej aku nie...aku nie jadi pen.peg pembangunan bhgian elektrik..heheh..so kejer2 elektrik bangunan kolej aku...aku yang uruskan..

semalam aku prepare utuk mesyuarat peperiksaan akhir...biasala mesyuarat keputusan bdk2....yang tak lulus diluluskan n yang lulus digagalkan sekiranya atas sbb2 yang tak dapat dielakkan..dari kul 230ptg sampai 5ptg baru abih meeting tu....aku sbg penasihat akedemik mmg kena menjawabla sbb aper 5 pelajar aku ditangguhkan n 5 tak lulus peperiksaan akhir...hehehe...jawab jer la...n semua pelajar aku tu di kekalkan seperti yang aku minta...

No comments: