Tuesday, June 10, 2008

Kedah Juara 3 Piala

Assalamualaikum...aku terkenangkan skuad liga super negeri kedah yang telah berjaya meraih 3 piala tahun 2007...liga super, FA Cup, Piala Malaysia...best giler bila dapat tahu aku kedah masuk final FA dgn perlis di Batu Kawan....apa lagi pernacangan daku atur dengan geng2 aku nak ke Penang....memang hangat kat sana..persembahan kurang menarik dari player kedah dan akhirnya kedah hanya mampu menang dengan 4-2 menerusi penalty...dgn kecermelangan penjaga golkedah Helmi Elmiza..memang kedah patut juara...waktu final malaysia cup aku tak dapat pergi ke bukit jalil sbb kena p kursus di perak...kecewa gila...time kursus aku cabut lari pergi ke lobby hotel semata2 nak tgk kedah menang dgn perak 3-0...tahniah kedah..











Tahun baru 2008 kedah bermula dgn perlahan dimana tewas ditangan perlis menerusi sepakan penalty 6-5..aduh victor tak dpt buh gol da...mungkin perlis dah bersedia melalui sepakan penalty sbb perlis pernah kalah dgn kedah di Finnal FA cup 2007..so diorang mungkin prepare awal...waktu tu aku p tgk tapi balik kecewa skit...hehehe

Sang kenari terus membuka sayapnya dengan memenagi piala lga super 2008...tahniah sekali lagi buat hero2 kedah...kedah terpilih mewakili malaysia bersama perak utk Asia football cup (AFC) yang sedang berlangsung dimana kedah dan perak berjaya ke suku akhir....tahniah kedua2 pasukan...

Akhir kata dari aku....pulun kedah pulun.cubalah yang terbaik utk piala FA n Piala Malaysia...Janagn lupa Piala Asia...heheh...PULUN KEDAH PULUN

No comments: