Wednesday, June 11, 2008

Tension....

Semekom..ari nie aku bengang gila la..aper taknya ari nie aku kena audit dalaman File Rekod Pensyarah aku...ala mcm buku laporan kerja harian cikgu2 tu...korang nak tau byk yang aku kena komen tadi..kak asfariza yang check...aduh2 aku nie byk buat silap..bukan nak salahkan sapa2 salah diri sendiri gak...sapa suruh tak buat elok2..akak turina yang terbaik filenya...mcm mana aku nak jadi mcm akak turina ek????sham pening2 dia pun boleh buat....haaaaaa..saleh murshidi hang jaga..hang tak semak lagi..mampuih la hang...heheheh...

apa2 pun 16 June nie Kak As nak tgk semula file aku yang telah di komen..byk tu...lagi pun aku nie nak cuti hari ahad nanti...aduh....mcm mana nak buat sempat ker tak???arap sempat la yerk...

Ari nie gak sham n salleh telah memperluaskan empayar diorang (kwn meja diorang)...siolan kedamaian tul....siap ubahkan semua tempat org yang sebaris diorang....diorang nie mmg gila kuasa skit...hahahah..sory sham melawak kwn2...heheheh :)

Pepun File rekod pensyarah kena buat gak....sham n salleh....boring tu bagi besaq sama empayar aku...nanti aku report bos...hahahaha..

No comments: