Tuesday, June 24, 2008

Minggu Cuti

Semekom...aduh..minggu nie minggu cuti kolej aku...start 22/6 - 5/7...so tak der la pensyarah2 kat sini..ramai yang amik masa nie p balik kampung....aku jer tak balik kampung...tapi ader gak pensyarah2 yang tak balik sbb nak buat kejer2 yang tak siap...aku nie dtg opis nak main internet jer...heheheh...

semalam aku p jln2 dgn nabil p beli brg hantaran...beli baju n suar satu set...sejadah n tafsir al-quran...ari nie nak p mana pun tak tau....tapi yang aku tau aku nak p tempah kad kawin n p tanya insurance kereta aku sbb road tax dah nak mati awal july nie...emm..duit lagi...

pepepun minggu nie aku banyak lepak2 kat rumah jer n standby brg2 untuk majlis perkahwinan aku nanti...saja boring2 tak tau nak buat apa...kat umah aku la nie tgh mengecat..yang mengecat tu aku n mak aku jer...ala buat sendiri so tu yang buat dari skang nie..takut tak sempat pulak nanti..

klah..aku pun tak tau nak taip aper lagi...nanti2 aku sambung k...ader cadangan2 aper bagi tau k...chow..

No comments: