Tuesday, June 10, 2008

Pelajar-pelajar kolejku...

KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI MALAYSIA

Akum...pening aku memikirkan pelajar2 kolej aku nie....lain yang diajar lain yang diorang paham..masalahnya..dlam byk2 yang tak paham tu ada plak yang boleh paham...aduh..skang nie diorang baru jer abih final exam...alhamdulillah..blh jugak diorang jawab walaupun aku nie tak berapa pandai mengajar...heheh..aku dah nekad next semester aku nak ragging diorang samapi paham...yerla dulu aku kat sekolah aku diajar mcm tentera tapi ok jer result....skang nie lain...kalau nak diajar ganaz2 nanti ader yang report polis la, bg tau parent la...susah la mcm nie...aku bukan nya nak ragging ala2 tentera cuma nak bagi kesedaran skit...tapi pelajar2 dibawah jagaan aku semester nie best..baik semua cuma liat sikit kalau nak disuruh buat kerja..aper2 aku harap pelajar2 aku semua nanti berjaya peroleh segulung sijil elektrik di kolej komuniti, kem peng tinggi malaysia....AMIN....

No comments: