Sunday, June 8, 2008

Hari Pertunanganku


Pada tanggal 9 Feb 2008 aku dah digelar tunang org...langkah pertama saat2 setiap org ingin melaluinya...sekarang aku Bz dgn langkah kedua plak..nak diijabkabulkan..eeee takutnyer....pada 9 Feb 4.00 ptg tu aku p dgn geng2 aku n serta kaum kerabat akula....nak dijadikan cerita aku nie tak buleh masuk sekali kat umah tunang aku tu....maklumla adat org tua2 kena ikut...so aku just p hantaq ja rombongan..rumah tunang aku kat Kg Kilang Kechil, Pendang Kedah...Tunang aku nie Parti Hijau..aku Biru...so ijau+biru= Hijau petronas...hahahha....

sementara menunggu tu aku dgn sorg2 diri pun membawa diri ke kedai minum berhampiran rumah dia...dok sorng tak tau buat apa aku call JOY...sampai 30 minit...abih battery...bila aku sedar2 HP aku battery kedua2 HP aku KONG...aduh..aku tunggu punya tunggu takdak pon kwn2 aku yang call....so dah dekat 1 jam lebih nie...aku pon aper lagi try p ushar2..tgk2 semua rombongan lelaki dah nak balik....sampai ja semua tanya aku p mana...depa semua tak tau batt aku KONG....heheheh

Pastukan aku p jmpa la mak n family2 tunang aku sat..amik gambaq sat...tapi gambaq tak jadi sbb kameraman aku dah nak blah dah...siot...biasala kameraman FREE...kuikuikui....so Hari tu cukup indah bagiku....nama tunangku..ROSMAWATIE BT ABD LATIF....k..chow..

No comments: