Wednesday, June 18, 2008

Pengapit Fhaizal.....

Semekom....7/6/08 hari tu aku jadi pengapit kat rumah faizal...tapi seminggu sebelum itu aku jadi pengapit kat rumah bini(Sue) faizal...dengan gaya yang machonya fhaizal melangkah ke halaman rumah sue, memakai rayban...fuh macho ja aku tgk...apa lagi aku pun pakai gak...heheheh....ish2..masa jadi pengapit byk org dok snap2 amik gambaq faizal dok jln bersama bini n sambil mkn pun ader gak yang amik..meriah2...aku pun yang dok sebelah faizal pun tumpang sekaki la...hahahah...tapi yang tak bestnya panas gila,berpeluh...dah la aku pakai baju kain licin n nipis...nampakla peluh2 meleleh..hahahah....


Pas dah snap gambaq sambil berdiri...amik gambaq time makan plak..mcm2 aksi ader aku tgk...faizal2...ganaz n tak sabaq tul....yang jadi kameraman ialah PUN,MAT STIM n videoman ASHIZAN...NABIL pun ader tapi dia just sempat dtg akad nikah faizal jer sbb dia ader kenduri lain plak....aku diberi penghormatan mkn beradap dgn pengantin...fuh best...lauk ikan siakap masak 3 rasa yang beratnya 600 gram ader 6-7 ekor...aku hanya mkn seekor seorang padahal geng2 lain share...hahahah...memang aku melantak betul2...sedap siot..

pas mkn amik gambaq kat atas umah sue...wah2..faizal n su mengganaz lagi di bilik pengantin...hahahah(sorry su n faizal)...mcm2 aksi diorang buat supaya kami blh amik gambaq..hehehe...aku tak buat tapi dok sebelah jer...Pengapit katakan...so nak dijadikan cerita kenduri faizal tu aku lah yang paling banyak gambaq berbanding wn2ku yang lain...hahahah...aku yang terlebih over..hahaha...

No comments: