Tuesday, June 17, 2008

Sewa baju pengantin...


Semekom...sabtu baru lepas nie 15/6/08 rose balik Kg. dpatla aku jmpa rose yang balik ke pendang..lagi pun kami dah rncang nak p sewa baju bersanding....byk kedai kami p kat pendang tu..tapi aku nie malas nak amik kat kedai2 yang jauh dari pendang sbb takut nanti susahkan aku bila dah tiba hari bersejarah tu..so aku pun carila kat pendang..round2 satu pendang dari kul 10pg sampai kul 2 ptg baru aku jmpa kedai yang sesuai dgn pakej yang aku nak...blh la pakej yang kami amik tu...ala kenduri ala2 kadar jer...heheh..nak tau tema apa yang kami amik????rumah rose warna aper???rumah aku warna apa??blh la dtg tgk ek..heheheh...tapi kat sini aku test warna gold...saja seronok2...nak tgk gambaq???nanti aku upload k....mlm tu aku balik rumah kul 10.30mlm..heheheh...aku lepak kat rumah bakal mertua aku smpi malam...heheheh...biasala nak bagi serasi...chow..

No comments: