Thursday, June 19, 2008

Last Day Work For This Semester

Alhamdulillah....cuti jugak aku n kwn2 opis walaupun kami nie tgh konflik dengan gred DG n DH...ata budi baik pengarah Kolej Komuniti Bandar Darulaman kami semua di benarkan cuti selama 2 minggu bagi pensyarah contract n 3 minggu bagi pensyarah tetap...sepatutnya 4 minggu ikut student cuti tetapi memandangkan minggu keempat adalah minggu pendaftaran pelajar2 baru jadi kami semua kena datang...so demi meraikan hari cuti pelajar2 kami pun diberi cuti....bestnyer...Thanks to pengarah KKBD En. Wan Muhammad Afifi sbb bagi kami cuti...cuti ini bergantung pada pengarah tiap2 kolej komuniti n politeknik...so pengarah kolej kami memang best....ahakssss......apa2 pun kalau aku ader masa nanti aku datang kolej utk update aku punya blog...

tapi yang paling penting hari sabtu nanti aku n geng2 kedah buat rombongan ke Stadium Shah Alam utk tgk Kedah Vs Selangor for final FA Cup....cayalah..usahalah wahai pemain2 kedah n buktikan bahawa kedah boleh menang dengan selangor wlaupun kita terpaksa beraksi di tempat lawan....bisalah selangor....saper tak tau selangor mcm mana kan..publisiti jer....so kepada penyokong2 kedah kita terima jer aper keputusan FAM utk pilih stadium...Shah Alam pun Shah Alam la....

P/S: Redha jer la............tunggu selangor....aku dtg Shah Alam...Majulah Sukan Untuk Negara..

No comments: