Wednesday, September 2, 2009

New Tag From Mas

1. Apa yg paling mahal pernah kamu miliki? family aku, family ayah aku, family mertua aku...dan kawan2 ku........

2. Apa yg kamu rasa sekarang ni? tak boleh rasa..puasa..

3. Apa yg buat kamu marah? student aku pagi nie...STE2A tak dgr ckp...(segelintir sahaja)

4. Apa cita-cita kamu? ada lagi ka???dah abis dah kot...dulu nak jadi engineer skang nie jd tenaga pengajar...boleh la..lagi pun aku dah seronok kerja nie...

5. Sejauh mana usaha kamu dlm menjadikan cita-cita kamu satu realiti? tak tau nak ckp..mcm terbantut ja..ikut rezeki Allah saja kot..pastu bertawakal..

6. Kamu suka bila? bila aku tak kerja n duit masuk...

7. Apa yg buat kamu stress? kerja yang dtg serta merta...

8. Adakah kamu bijak menangani stress? kenapa? ok saja...janji kerja beres...kalau tak siap sok ada lagi...relex la broooo..

9. Siapa yg kamu rasa paling dekat dengan kamu? isteriku n anakku (bukan butik pakaian anak tau)

10. Apa yg membuatkan kamu menjawab soalan-soalan ini? isi masa terluang..

11. Siapa yg kamu rasa paling layak meneruskan tag ini? sapa yang baca n rasa nak buat...buat la weiiii.....

No comments: