Thursday, September 10, 2009

Semester Break 110909 - 260909


Assalamualaikum...hari nie hari last pelajar2 sesi july 2009 belajar utk separuh semester so esok diorang dah start nak cuti 2 minggu...sekali dgn cuti raya puasa...seronok aku tgk pelajar2 aku..yang dekat sini aja tak merasa sangat...tu ha yang jauh2 tu..yang nak balik kelantan, tengganu...pendek kata yang keluar dari utara la...mmg best giler...terasa nak balik kampung...kalau on the way nak balik tu pasang2 lagu balik kampung nyanyian allahyarham sudirman hj arshad...mmg syok la...dulu aku balik dari KL n johor mmg terasa suasana nak balik kampung...eee..best la..pepun to all my student n semua staff yang nak balik bercuti raya minggu depan...pandu dgn cermat k..igtlah org tersayang...k...saya Mohamad Hafiz Bin Abd Rahim pensyarah elektrik menyusun sepuluh jari memohon kemaafan sekiranya saya terlanjur kata n perbuatan yang tak diinginkan semua staff n students...Selamat Hari Raya...Berhati2 di jalan raya k..adiosss

No comments: