Tuesday, September 15, 2009

Keputusan BTN n Induksi

Assalamualaikum...sebelum nie aku ada cerita ttg BTN n Induksi yang aku pergi hujung bulan 5 ari tu..kalau tak silap aku, aku ada post kan kat bulan Jun...try check...alhamdulillah kedua2 aku dpat LULUS..ini bermakna aku dah layak utk diserapkan ke jawatan TETAP...skang nie status aku masih DALAM PERKHIDMATAN.cuma skang nie tunggu surat dari Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran utk hantaq surat....rasanya lambat lagi sbb kwn2 aku yang dah lama kerja belum dpt lagi..pepun janji LULUS..


Keputusan Induksi (klik pd gambaq utk imej lebih jelas)


Keputusan BTN (klik pd gambaq utk imej lebih jelas)

Keputusan Induksi tu yang membolehkan aku mendapat jawatan TETAP dlm kerjaan..kalau dah tetap semua LOAN yang aku buat insyaallah full Loan...yum2...boleh la beli rumah..wkakaka...

Keputusan Induksi plak menandakan yang aku layak naik gred...tapi kena amik ujian dulu la...yang aku p nie tahap 1..kalau sapa tak p yang nie...semua exam utk thp 2 dia tak layak n mcm mana nak jd boss....hehehe...pepun aku bersyukur pada Yang ESA kerana melimpahkan rezeki kepadaku..AMIN..

P/S : Syok p kelantan n terengganu...dpt kenal budaya org...ckp kelantan,ckp tengganu..kdg2 aku try campur kedua2 negeri..yang bestnya...mkn nasi dgn budu(kalau kat kedah kita guna sambal belacan)...peik tapi benar...SEDAP>>>

No comments: