Sunday, August 23, 2009

Gambaq lama aku...TQ Shahril SKKB 1993

Assalamualaikum...2 minggu lepas aku buat la facebook..sebenarnya malas tapi aku nak cari kwn2 aku kursus induksi sekali selama 12 hari di hotel seri malaysia kuala terengganu..sbb ramai kwn2 aku nie ada facebook yang aku ada friendster...niat baik aku, aku pun buat..last2 aku jmpa la wpun tak semua...tgk2 ramai kwn2 aku dah ready nak add facebook aku..aku add punya add last2 aku jmpa kwn2 sek rendah (SKKB) aku di kepala batas kedah...

Cuba teka dimana aku???

Dihari yang berikutnya, shahril yang dikenali ca'en upload gambaq lama aku di SKKB...aku sek kat situ dari tahun 1989-1994...darjah satu sampai darjah 6...darjah 1-3 aku kelas putih pastu darjah 4-6 aku kelas merah...turun kelas sbb dulu malas membaca...wkakak..main jer banyak..hehehe....

Cari lagi??

Masa darjah lima aku dah start jd hero la...heheh..maklum la nak jadi seiuor..tapi penakut...pernah suatu ketika aku bercinta (cinta monyet) aku lambung surat dari tinggat dua ke bawah..last2 kantoi..wkakaka.cikgu amik...nasib baik tak baca kat perhimpunan...malunyer..tapi cikgu kelas tau...kantoi..kena warning.....kalau kwn2 igt sapa kah perempuan itu????cuba teka..skang dia dah kawen n anak dua dah..skang pun kdg2 aku jmpa dia ok dah..dulu jer frust giler...bdk2..wakakaka...

Where is meeee??

Igt lagi aku masa nak main bole darjah 6..aku geng 6-8 orag ja..yang group lain 11-15 org..kami boleh kalah kan semua tu..maklum la semua wakil sekolah yg main...balik jer kelas lepas pendidikan jasmani mesti gadoh..heheh...tu la sedikit sebanyak ttg aku masa sek rendah dulu....bercinta muda2 dah, besukan dah, kantoi dgn cikgu dah...gambaq lama dah ilang....ni shahril ada bagi gambaq...TQ shahril igtkan aku zaman dulu...

apa2 pun aku rindu semua kwn2 lama aku SKKB..join la group SKKb di facebook k...batch 1989-1994 dia punya admin cjan n mat isa..x-gf aku pun ada kat situ...heheh..kisah lama...lawak la...ishh..kalau nak cerita ttg dulu tak abis....

3 comments:

saya yang suka travel said...

comeyla gambar hang kecik2.. hahaha
aku masih ingat sapa cinta monyet hang... hehehe
ala.. pengalaman hidup apala sangat..

mhafizrahim said...

ooooo...rynne tu hazarina...chaik...rynne...waakkaa

mhafizrahim said...

jgn la ungkit..malu la...aku tau sapa satu sek rendah sekali mesti kenai punya..penah sekali baru2 lebih kurang bulan5 aku call monalina yen (seknag nie cikgu di SMTATAR dan baru berkahwin pada masa aku call tu)...aku tanya dia "hang kenai aku tak"...dia jwb tak...pastu aku bgtau ala "apit-a*a"..terus dia kenai..siot...kira sampai skang nie penangan tu ada lagi ek..wkakaka...