Monday, September 7, 2009

Shopping Raya..

Assalamualikum....Jumaat lepas 4 sept 2009 aku n rose bercadang n p beli baju raya kat alor star...pagi2 kami bagun n terus ke office rose di UniMAP sbb rose nak uruskan borang utk apply kerja ttp..maklumla skang nie rose baru kontrak...so sempat la bawa Auni jmpa kwn2 sekerja rose...Ir Ghaffar, Kak Mas,Kak Fara, Kak Mone, Syed, lutfi,faizal,yusri,ka'e n byk lagi la...mana la nak igt semua..semua tukna kwn skerja rose..hehehe...

Berdating2

Pilih baju apa mama??

oooo..baju oren..tapi rasanya beli warna lain kan??

dlm kereta n ada mask lagi-elak H1N1

dah abis berurusan dgn semua tu...kami terus ke rumah mak aku..bkn apa..nak tinggai Auni kat sana maklumla skang nie H1N1..kanak2 tak sesuai dok keluaq2 nie..hehhee...kul 1010am kami tuju terus ke perodua service sbb kereta rose dah cukup 11000km dah..lagipun aku compain kereta tu berbunyi kat pintu...jadi kena service....bila dah hampir 3 jam baru la siap...kul 1 aku p hantaq rose kat pusat dakwah sbb rose nak solat zuhur aku palk p masjid nak solat jumaat..pas semua dah abis kami p beli baju raya aku n rose..tu jer yang sempat....dah penat berjalan ta byk choice sgt sbb byk gerai2 sementar utk baju2 raya nie dari butik yang sama..so patern pun sama...tak syok...pastu terus balik....

esoknya 5 sept 09 aku n rose kuar berdua2 an g beli susu Auni n pampers dia...sambil2 sempat beli baju sepasang utk dia....mama dia yang beli...yang murah tak lawa plak nak buat baju raya...jadi belila yang mahal sikit...mahal sikit jer ek...tak mampu beli mahal2...wkakaka...pastu balik umah mak aku tgk2 abg aku balik bercuti dgn family dia..so kami pun lepak la kejap...sampai ari ahad lepas...pas berbuka terus jer balik Changlun...see ya..

p/s: kpd kwn2 rose, nie jer gambaq lepas bersalin yang aku sempat amik..terlupa nak amik masa kuar dating...wakakak

2 comments:

cikgu said...

Apit tanyalah syijan... tak nak panggil saya mkn kenuri dia ke.

Nabil tu..... Awat semua kapai dah tak belayag dah ka. Atau belayag kat darat.

Kat lubuk kawah tu ada gak sorang yg tak belayag-belayag lagi.. awat depa lagu tu haa.

Habag kat rina balik kl ni saya nak buka posa dengan dia. Suruh dia belanja saya... nak merasa belanja anak murid... entah2 duit anak2 murid ni manih. Week days eek..

Amboi awai duit raya anak ayah ni..

mhafizrahim said...

tq cikgu...nanti c-jan jemput la...kan dia dah masuk blog cikgu...dia mana lupa..

nabil baru sebulan cuti...ada lagi sebulan...rasanya nabil belayaq dari bulan 2 ari tu sampai bulan 7...hujung bulan tujuh ari tu dia turun darat...yang kat lubuk kawah tu lama tak belayaq berenti dah kot...nabil ok ja..ka bdk tu p amik exam kat terengganu..

pasai rina nanti apit bgtau..cigu call la dia...bila apit ckp cikgu ada blog dia terkejut sbb dah lama tak p jmpa cikgu..dia skang dok kat desa pandan kot..dekat lagi tu...skang dia kerja Ambank kat depan KLCC kot..

Duit raya tu rina yang bagi kat anak abahnyer nie...abahnyer amik buat isi minyak....wakakak