Saturday, December 12, 2009

Cjan dan Lyna Kenduri Kawin

Salam...emm...lama tak update..byk kerja kot..ka buat2 byk kerja...hehehe...kali nak update byk2..hehe..mcm biasa aku buat...ni semua kisah tahun lepas 2009....1st entry kali nie kisah c-jan n lyna dah buat kenduri setelah diorang bertunang n bernikah yang aku pernah ceritakan..(klik pada link biru tu utk cerita2 yang lepas)....

20 Nov 2009...kenduri lyna yang mana aku tak dapat pergi menyambut sbb aku perlu menghadiri kursus di genting highland 8-24 Nov 2009 (KIPA)...bukan rezeki aku la nak p menymbut diorang kat umah lyna...apa yang aku boleh ceritakan kenduri nampak meriah jer....sedih gak tak dpt temankan c-jan ke umah lyna..maklum la c-jan pernah bertungkus lumus tolong masa aku kawen dulu...masa aku p umah isteri aku c-jan la yang tlg...zul, nabil pun ada gak...faizal pun ada...ramai lagi la...tup2 kenduri isteri dia si lyna aku tak p...emmm..sory la jan..tak sengaja..aku kena pergi yang lebih utama....biasala kita kan "SAYA YANG MENURUT PERINTAH..."...

Rumah Lyna

21-Nov 2009 rumah cjan plak...aku tak sempat p lagi..dgr cerita mcm hujan jer kenduri jan ni...tapi tak pa la ada hikhmak la tu..sejuk2 sikit..wakakka...isteri aku ckp mkn kat umah cjan best sbb lauk ayam dia menarik....emmm..rugi aku tak dpt rasa....waaaaaaaaaa....jan..buat lain jan..aku nak rasa...aku dpt tgk gambaq jer...emmmmm...

Rumah C-jan

Rumah C-jan lagi

Pepun tahniah lah kat korang...tak sangka dgn permulaan yang tut.....sehingglah skang korang masih bersama...aku n keluarga doakan korang bahagia hingga anak cucu n akhir hayat...begitu juga kwn aku yang sorang lagi si akmal yang selamat dijab kabulkan dgn azlina (kalau tak silap) pada 6-12-2009..tak sempat aku g kenduri korang sbb aku dah planning bawa anak bini aku g KL...(KL Trip)..tu la lain kali bgtau awai2..ni dah tinggai seminggu baru nak bgtau..kan dah tak boleh p..pepun aku doakan korang bahagia di samping insan techinta....adiosss

P/S : sory la kwn2 aku tak sempat nak p....ampun dan maafku harap diterima..k

No comments: