Thursday, December 10, 2009

Lepas Rindu Dengan Auni

Setelah lama aku g kursus KIPA tu 8-24 Nov 2009, aku pun balik pada 25 hb smpi Taman Tabung Haji...tak smpi uamh aku lagi di Changlun sbb aku kerja hari ni...otak dah berserabut..byk kerja tertangguh pastu plak pelajar2 nak exam...pening2...otak dok pk Auni n mama jer...abih jer kerja aku terus balik sbb taknak serabutkan otak aku dgn kerja2..pas jer balik terus aku mengadap Auni yang mukanya makin masam bila tgk aku sbb dah lama tinggal so dah lupa kat aku....seminggu pas aku g kursus pun isteri aku ckp aku selalu sgt buat perangai mangada2...isteri aku ckp dia terigt kat aku kot sbb aku selalu sgt main dgn dia..heheh...bapa soleh...wakakka..dah pas jer seminggu Auni dah lupa kat aku so dia dah k skit...

Auni n abahnyerrrrr

bila 1 st time jmpa plak pas kursus dai pakk tak kenai aku...tapi tak per...aku ada ayat power punyer...malam tu aku main jer dgn Auni...sok bangun jer tido..Auni dah kenal aku...biasala aku main permaian yang selalu dia main dgn aku..tak kan dia tak igt..hehhe..kat sinni ada la gamba2 aku n Auni ketika berjumpa pertama kali setalah 1st time aku tinggai kan dia...hehhehe..tgk la sendiri..

P/S : Auni dah pandai pusing2...menyulur sikit2...dan gelak2

No comments: