Thursday, December 10, 2009

Blog Program Sijil Teknologi Elektrik, KKBD

Assalamualikum...nak cerita skit ttg blog Program STE(sijil teknologi elektrik) yang aku buat utk pelajar2 KKBD..blog nie menampilkan email2 pensyarah, cbox utk pelajar2 chat, nota2 kuliah serta soalan2 mata pelajaran STE..leps nie pelajar2 bolehla meluahkan perasaan kat blog nie..pastu plak blog nie juga membolehkan pelajar2 berinteraksi terus dengan pensyarah-pensyarah STE..sebarang komen dan cadagan penambah baikan akan diambil kira...


Blog nie hasil nukilan aku yang mana aku membericadangan kepada Ketua Prrogam utk buat satu web site yang boleh pelajr2 men DOwnload nota serta menghantar email kepada pensayarah demi melahirkan pelajar yang berteknologi IT..pepun sapa2 yang berminat digalakkan utk melayari blog ini...di http://kkbdste.blogspot.com. atau klik pada gambar..Sekian..

P/S : byk lagi nak kena buat kat blog nie....lagipun aku tak tau sgt buat forum2 nie..blog jer aku reti..tu aku buat blog...hehehe

No comments: