Thursday, December 10, 2009

Bengkel Pemasangan Elektrik Berwajah Baru

Salam...setelah 17 hari aku di Genting menghadiri kursus KIPA, aku pun balikla kolej..bila aku samapi jer bilik aku yang bersebelahan dengan bengkel (kalau jenguk pun dah nmpk)...bengkel aku berwajah baru...siap dgn cat2 yang menarik lagi..maklum la nak 5's..so aku pun terpegun dgn bengkel elektrik yang cantik lagi mengancam...mana teknyer..selama aku belajar, mana ada bengkel yang cantik mcm nie..siap ada outline lagi...perh...mantap..macam kat industri tau...(puji diri la plak...)...warna2 dipilih oleh ahli2 bengkel...Irwan, Salleh,Sham,Shah n aku la...kebanyakkan idea n pendapat nie selalunya Salleh sbb dia ketua bengkel..aku kuli jer...wakakka...kalau sapa2 tak percaya boleh tgk gambar nie


Kalau tak percaya lagi sila la datang melawat bengkel kitarang kat KKBD nie....bukan setakat bengkel kitaorang jer...bengkel lain pun sama...maklum la nak kearah 5's...hehehhe..pepun tahniah ketua program kak azria(dulu) n kaka norzeti(sekarang)...diorang la yang besusah payah...tak lupa juga semua geng2 pensyarah elektrik...chaiok...chaiokkk...

P/S : sebenarnyer stor masih didalam penyelenggaraan...hehhe

No comments: