Thursday, December 10, 2009

Ketika Kursus KIPA

Ketika Kursus KIPA...aku n din bro p lepak Gengting Highlands...sejuk giler bro..kul 8 kat luar..bukan kat dalam bangunan...kitaorang just lepak2 n mkn McD jer..sedap ga makn McD kat sana...mahal..wakaka....pepun tu la kali pertama aku p lepak waktu malam..selalunyer aku g lepak waktu siang jer...suasana mmg meriah cuma sejuk BANGAT...nasib baik din suh aku pakai kasut...kalau aku pakai selipa jepun alamatnyer bekula kaki aku...hehhehe...syok jugak sesekali lepk kat tempat sejuk nie...kalau selalu boleh putih muka aku nie...jerawat pun mungkinn akan hilang kot...wakakaka....

Suasana Di Genting Highlands....berkabus sampai tak nmpk muka ensem aku nie

Hari minggu 14 n 15 Nov 2009 aku g KL jalan2 dgn geng2 Diploma KL dulu batch 200-2003...JOY,NAAN n Harris..hariss pa da masa tu baru jer ilang kereta satria biasa convert GTi...siannyer...last week aku g KL dia dah jmpa dah kereta dia...cuma yang ilang Audio kereta jer..nasib baik tak ilang semua..syukurla...ada hikah di sebalik kejadian la Harris aoi...

Jalan2 Damansara

p/s : bila la dpt p oversea ni...

No comments: