Sunday, August 23, 2009

Rakn sebilik,semotor,sekuliah,semelepak2 n mcm2 lagi...dah kawin akhirnya...

Assalamualaikum....alhamdulillah kwn baik (ahmad syurki bin ramli) aku se_Universiti TM dah selamat kawen pada 10 July 2009 yang mana 4 hari sebelum isteri aku bersalin...skang nie pun anak aku dah 41 hari...pepun kwn2 semua yang satu universiti yang nak tgk gambaq kawin matkey ne...ape tak nyer aku sorang ja kwn U yang p...kwn sekerja dia pun ada jugak..dari shah alam dtg tu...tak sempat jmpa diorang..

Isteri Martkey

pepun Mahmud yang mintak uploadkan gambaq matkey jadi ari nie aku ssenang aku pun nak upload la...tapi takkan upload kosong???so tulih2 la sikit...matkey akad niekah 3/7/09 sebelah erempuan di Pahang..nama isteria dia yang aku igt JU..heheh..sory tak igtla key...pastu kenduri sebelah umah matkey kat sg petani 10/7/09..

Aku , Martkey, Ju & Isteriku (Rose)

Edit guna software picasa 3.0

hari tu hujan lebat giler...nasib baik aku n isteri yang sarat mengandung smapi jugak...lepak2 kat umah key yang serba unggu (mcm kenduri aku dulu jer)...heheh....amik2 gambaq...main2 ujan lebat..pastu terus balik p umah mertua aku di pendang....hehehe...kejap jer...janji aku p jugak..sbb dia dtg umah aku..hehhehe..pepun key...selamat penagnti baru n semoga bahagia ke ank cucu n akhir hayat....soalan cepu mas...syok tak kawen????.amin drp hafiz sekeluarga...

No comments: