Thursday, August 13, 2009

Pelajar Aku Present Tugasan....

Assalamualaikum...wah...lama tak update...skang nie aku nak bercerita ttg student yang yang kena buat present...mcm aku dulu2 jugak bila kena present cuak gila...heheh...semalam aku suruh present tajuk aksesori pendawaian secara berkumpulan...sebelum nie aku dah ajar cuma nak pastikan depa boleh paham n cari maklumat yang selain dari au ajr...alhamdulillah semuanya ok...mula2 masuk jer kelas kul 8pg semua kena berbaris kat luar baca doa n nak senaman....1,2,3,4,5,6,7,8...8 lagi...hahaha..pastu berlari2...baru keluar peluh n tak tido dlm kelas..mcm tu la bila tiap2 kelas amali aku...baik sem 1 atau pun sem 2...janji subject amali pemasangan...pas lari aku suh masuk n n letak beg...pastu aku bagi kertas A4 suh tulis nama n no matrik...pas semua dah seronok aku pun bawa keluar aksesori...n then aku suh depa tulis nama aksesori n tujuan aksesori tu....dah aku bgtau ari nie kuiz....hehehehhe..semua cuak...abis jer kuiz aku bahagi kumpulan...5 org 1 goup...suh depa cari maklumat n bentang kan kat depan...aku bagi reaht n cari bahan 2 jam saja...alhamdulillah semuanya tepati masa n semua seronok nak tanya kawn2 yang bentang...ehheheh..pepun...semuanya bagusss....


pelajar sedang membentangkan tugasan mereka

duduk bersimpuh yer dik...

Khusyuk jer dengar...padahal dok cari idea nak tanya apa

next group...

No comments: