Friday, October 30, 2009

Jemputan Kenduri Sahabat Baikku

Kata-kata ashizan kepada rakan2 karib serta yang mengenali dirinya...

"assalamualaikum...kepada semua kawan2 yg mengenali saya, saya ingin jemput anda semua hadir ke majlis knduri saya pada 22 November 2009 nanti....(utk maklumat lanjut tentang plan ke umah kenduri sila rujuk gambar yg dilampirkan di atas tu - lebih mudah jika anda klin n save pastu print sendiri)..harap2 dengan kehadiran anda dapat memeriahkn lagi majlis kenduri saya nanti..insyaallah...dan doakan kabahagian saya serta isteri saya nanti ye...amen.."


***Tolong sampaikan jemputan saya ini kat kwn2 yg laen yg mngenali sya k...thanks*** -
Jasamu dikenan

p/s : kepada cjan...ayat2 di atas aku copy n tambah2 sikit dari blog hang supaya lebih sedap dibaca..tq...

p/s aku sekeluarga : jadilah suami yang soleh yang dpt menjaga isteri di dunia n akhirat..aku doakan korang bahagia hingga ke anak cucu n akhir hayat korang..AMIN

1 comment:

Sue said...

cijan ada blog??? mana2.... bak sini link..!!