Sunday, October 25, 2009

Jamuan Hari Raya di SMK Pendang

Pada 17-10-09 aku, wife, mak mertua n mak lang rose serta sepupu rose pergi ke sek men keb Pendang di...Pendang la...apa da...kami p sana sbb nak mkn jamuan..aku kan suka mkn free...sedap apa mkn free....hehehh...lagi pun p sana sbb adik ipar aku yang bongsu tu panggil mkn..ada jamuan katanya,...kebetulan aku n rose pulang ke kg so follow jer la...kitaorang p pagi gak kul 10...smpi sana cari adik aku tak jmpa...nangis kot sbb janji dgn dia nak jmpa kul 9..hehehe..biarkan..biasala bongsu...anak mak...dah tak jmpa adik aku kat sana tu sbb ramai org aku n family aku melantak la dulu..sedap gak mkn free nie..tapi aku mkn biasa2 jer..mls nk mkn byk2...tah, ari tu tak berapa selera...time dah samapi tu, satay pun dah habis..hehe...dah abih mkn aku p cari adik aku...tup2 jmpa kat bawah pokok dia dok tunggu...dpt la adiik aku jmpa Auni...yang dah pandai meniarap dah...nanti aku uploadkan....k


P/S : terigt zaman sek dulu, ada jamuan...pastu berita paling best aku bagi short circuit hampir satu sekolah..hehhee

No comments: