Thursday, February 18, 2010

Pameran KKBD di Dewan Wawasan Jitra, Kedah

Assalamualikum..wah..start jer pegang jawatan baru Penyelaras Pameran KKBD aku sibuk..skang tak sibuk dah sbb dah terra...wakaka...1st2 pegang jawatan nie mmg pening la..nak buat apa??dah la tak pernah tau...tapi bila aku buat sendiri n usaha sendiri so aku dpt atasinya...betulla apa org ckp kalau tak ada usaha tak adala hasilnya....

so 1st time conduct Penyelaras Pameran nie pening jugak sbb tak biasa..byk peralatan2 yang aku perlukan berterabur..so skang nie aku dah susun elok2..

biarlah aku cerita sedikit ttg kerja Penyelaras Pameran KKBD nie...kerjanya mudah saja..nak buat tu kena ramai kwn2 n baik dgn kwn2 sbb ia membabitkan kawan2...so kerja aku bila terima arahan dari pihak atasan aku kena sediakan barang2 pameran sbg contoh kalau korang semua tgk BOOTH2 pameran yang korang selalu pergi mcm pameran kraftangan, sains dll..kerja aku memastikan semua rakan2 aku yang telah aku buat jadual utk diorang pergi tak kira dimana saja mengikut arahan pihak atasan...

so kena siaplah banner, banting, stand banting, pamplate ttg kolej, kursus supaya ramai yang tertarik dengan booth KKBD.target utama unit pameran ialah pelajar2 lepasan SPM manakala selain SPM sbg cth org dewasa n kanak2 sekolah kami joinkan dengan Unit Kursus Pendek di mana unit ini menyediakan semua jenis kursus yang diminta pelajar..jadi kalau nak belajar kursus2 masakan, anyaman, jahitan dll bolehlah hubungi 049172503 ext: 520..


so kali pertama aku conduct kat Dewan Wawasan Jitra, Kedah. penat jugak bro...aku sediakan jadual utk kwn2...pastu aku sediakan borang yang penting..selama 4 hari berlangsung 30 Jan hingga 2 Feb 2010 seramai 26 staff KKBD yang terlibat...tiap2 hari aku p tgk keadaan kat sana...dah settelkan semua aku dapatkan sijil penyertaan drp Penganjur utk kesemua rakan2 staff aku....pastu aku berikan kertas penghargaan kpd kawan2 aku yang terlibat..Insyaallah aku akan buatkan satu perubahan yang besar dalam Unit Pameran KKBD bermula Febuari 2010

pepun minta2 semua rakan2 memberi tunjuk ajar sewajarnya kerana aku masih baru dalam bidang ini...pepun kwan2 yang terlibat TQ very much...luv U all...chaiyok chaiyok...

p/s:tq kepasa semua staff yang terlibat degan karnival pendidikan juara rakyat 1 malaysia di dewan Wawasan Jitra, Kedah pada 30 jan hingga 2 feb 2010

No comments: