Thursday, April 9, 2009

Rose Bersama Kereta VIVA nya...




















Semekom....wah isteri aku dah beli kereta baru..bkn apa,sebagai keperluan dia nanti..yer la..skang nie dia dah start kerja kat UniMAP perlis...sebagai TUT.............so kenala beli kereta..lagi pun rose ni belum pandai jadi aku belila VIVA auto 1.0 utk dia..tapi guna duit dia la..hehhehe...skang nie pon aku n rose dah dok umah sewa kat changlun kedah...ala dekat2 dgn Bukit Kayu Hitam..rose kerja menghala ke utara..aku ke selatan...tu yang aku beli kereta...rose skang nie dah 6 bln....aku plak skang kena pindah tempat...dari bilik pensyarah ke bengkel..aku n salleh...tapi still lagi di KKBD...heehhe..

1 comment:

Anonymous said...

keterr baruu....huhu
leh laa nti senang2 lawat laa daku d bumi tnjung malim nie yea...
leh laa bwk g jejalan..
g genting...cameron kerr...
hehehe....