Monday, March 23, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah...syukur ke hadrat illahi,degan limpah kurniaNYA isteriku telah mendapat pekerjaan di Universiti Malaysia Perlis(UniMAP)....skang nie dia dah lapor diri pada 2 mac 2009 sebagai Tut......rahsia...heheheh....aku dan isteriku juga telah menyewa rumah di Changlun,Jitra Kedah..alhamdulillah rezeki anak aku dapat la menyewa rumah,membeli kereta dan barang2 perabut rumah sewa aku....aku dah tak do dgn mak aku dah...sampai lah masanya aku mengetuai rumahtanggaku....baik buruk semuanya terletak di tangan ku...insyaaalah aku akn membimbing isteriku sebaik mungkin....

kepada mak n ayah aku,aku minta ampun sekiranya aku jarang pulang kerumah selepas ini..ini mungkin kerana aku cuti tak sama dgn isteriku...yer la perlis cuti sabtu ahad..aku plak kerja di kedah cuti jumaat sabtu..hehehhe..apa2 pun aku tak kisah asalan aku bahagia dgn isteri ku n masing2 memahami kerjaya masing2 serta tanggungjawab....

kepada mak n abah mertuaku..maaf kan aku sbb jrg bawa pulang ke kampung selepas ini...aku nie kdg2 ari sabtu kerja..kad2 tak,...tapi takpa aku akan amik cuti nanti...hahha..cuti aku kan banyak lagi....heheheh

No comments: