Monday, March 23, 2009

Kursus-kursus yang aku hadiri pada awal tahun ni....





Semekom...Alhamdulillah...umurku masih panjang dan masih dapat menulis blog aku nie.....lagi pun rakan sekerja aku Miss Amilee dok tanya bila la nak update...rupa2nyer masih ada lagi org membaca blog aku....tq kpd pembaca2...untuk pengetahuan korng semua yang membaca...kalau kerja Gov tau la berapa hari kursus yang perlu dihadiri pegawai kerajaan dalam tempoh setahun???jawapanyer.......7 hari jer...tak banyak pun....samaada kursus dalam atau luaran masih dikira kursus...ada kursus pengurusan n profesional...ada kursus pengajaran n pembelajaran...mcm2 la...setakan bln 3 nie aku dah berkusus selama 6 hari....so masih sempat la nak bagi cukup tujuh..kalau macam Miss Amilee tu berlebih2....biasala pekerja yang berdedikasi...macam aku nie hampeh...

Kursus yang pertama aku hadiri pada 23-26 Mac 2009...jeng2..kursus prosedur kewangan di hotel Klana Resort atau dulu dikenali Allson Kelana,seremban....kursus tu aku tak dapat tapi aku mintak nak ganti staf kat sini...so dapat la pergi dengan kawan baik aku si Bapa Kepada LOKMAN...heheheh..biasala kalau dah namayer kusus kewangan jadi blaja2 la prosedur2 kewanagn yang mana selama ini aku main belasah jer buat claim,mintak duit....rupa2nyer byk prosedur yang perlu kita tahu...alhamdulillah pas nie aku akan lebih berhati2 dlm kewanag kerajaan nie..kalau kena audit...makan abih oooo......

Kursus kedua plak dianjurkan pihak kolej aku....en. Azrul hisham n pn. farawahidah yang menjadi n menganjurkan kursus OSHA (Occupational Safety & Health Act)....masa nie ramai la geng2 aku p....tapi kursus2 eselamatan mcm ni aku selalu p..CIDB pun aku p..kalau sapa2 nak buat CIDB card ( Green Card) atau kursus2 yang rasa korang nak buat contact la aku di talian 0194585313(hafiz)...kalau aku blh tlg aku tlg la cari org yang nak menguruskan...k...

Akhir kata dari ku....selalulah ""Berkursus Untuk Negara""

No comments: