Tuesday, March 2, 2010

Mandi-manda

assalamualikum...20 Feb 2010...auni dah baik demam campak rasanya...aku bawak auni n rose p bukit air, perlis....dekat jer perjalanan rumah aku di changlun ke sana...bukit air nie terletak dekat jalan ke padang besaq..around Beseri.....mula2 igt nak mandi kat sungai baru pahat tapi air kat situ tak berapa elok..lagi pun tak ada air yang cetek utk auni..so kami ubah plan ke bukit air...tak jauh dgn sg. batu patah tu...5 km jer....kat situ jugak dekat dengan taman ular n kwsn motorcross perlis....


dah sampai bukit air, mula2 cari tempat cetek n bersih utk auni tak jmpa..pastu ada la kwsn tu kecik jer air mengalir..dalam pun tak sangat...so kita org berpakat nak mandi kat situ..apa lagi rose n aku serta auni salin baju la...wahahahha...lama tak mandi air terjun...emmm....musim2 panas ni kalau mandi air terjun...mak ain..sejuk...syok..auni pon syok..tgk la gambaq tu...hehehhe..pepun hasrat nak bawa auni n rose berkelah tercapai...nanti nak bawa p tmpt lain plak la...kat mana ek???

pas abih mandi, aku bawa rose n auni g tepi laut plak kat kuala perlis pekena laksa n bihun sup..sedap...auni tak tau apa2..suasana tepi pantai dgn matahari terbenam..perhhhh..mantap...pas dah makan balik umah di changlun....masing2 penat gier..auni nyenyak tak igt....hehehe..aku n rose biasala...lepak2 kejap pastu baru tido

p/s:apa tempat lagi yang menarik utk bawa anak n isteri aku g berkelah???

1 comment:

hamba allah ste2@ said...

aiiiiiiiiii....
cik sakan noh.....
bwk auni n wife cik lost world tambun lak......