Tuesday, January 19, 2010

Perjumpaan Pelajar Baru Sesi Januari 2010

Alahmadulillah akhirnya masuk jugak pelajar2 baru ke KKBD..tak ramai tapi sikit lama2 makin ramai yang masuk.11 Feb 2010 adalah tarikh terakhir pelajar2 mendaftar...ari nie pun ada lagi..insyaallah kalau sok last day maka tercapailah target nak masukkan ramai student kat KKBD nie..buat masa nie yang aku tau semalam Pengarah bgtau dah 190 plejara baru yang mendaftar..alhamdulillah...dapat la bagi ilmu kat pelajar2 baru nie...

pepun sesi perjumpaan degan pelajar baru nie kami adakan taklimat disiplin n 5s serta mukadimah sikit ttg kolej...aku sbg pengerusi pada ari tu...boleh dikatan dah 3 sem berturut2 aku pengerusi nie...tak ada yang lain ka???emmm..tak pa la..walaupun aku suka merepek tapi aku suka bagi ilmu...
taklimat disiplin di berikan oleh pegawai disiplin kursus En Irwan...jurugambar En shahreen n En Salleh pula membuat dokumen2 penting...kami 4 org lelaki yang menghendle kan program nie...hehehhe

Pepun kami epi dgn kerja kami...

P/S: tah-tah next sem aku lagi jadi MC

No comments: