Tuesday, January 19, 2010

Jalan-jalan cari barang keperluan Auni Batrisyia

Assalamualikum...bersawang jugak blog aku mcm nie..tak sempat nak update..maklum la cuti byk nk kena perabis...pastu plak sibuk persiapkan Minggu Pendaftaran Pelajar baru..sibuk la sikit..pastu nak kena kemas bilik aku n salleh sbb skang nie ada 2 lagi rakan sekerja aku masuk bilik nie...sempat la buat wiring..bukan aku la..yang org baru la...irwan n shah (bkn irwanshah)..hehee...

Klah berbalik pada tajuk...dah dapt boonus tahun lepas boleh la aku n rose enjoy sikit...hehehe...awai tahun nie aku n rose guna beli almari pakaian yang jenis laci tu... dah tak muat baju2 aku sbb baju byk dpt free..suakn kolej jer dpt..so byk la baju2 tu...yang selebihnya kitaorg beli tilam besaq kat Auni, kain selimut kat ekspo belia di Changlun..pastu kitaorang beli lagi baju2 Auni kat Yawata....Rose jer g beli sbb aku ada meeting kat Kolej..aku tinggai dia kat Yawata pastu aku p Kolej..(kolej sebelah pasaraya yawata jer)..hhhee...

Pastu kitaorg mkn besaq..biasala nak perabis duit...yang selebihnya nak simpan....duit projek aku tahun lepas pun bolehla buat repai kereta yang dah sampai tarikh servis...


Me, Sayang n Auni

P/s : harap-harap tahun nie kerajaan bagi lebih sikit bonus..leh la guna duit tu utk masuk umah baru nanti

No comments: