Wednesday, November 25, 2009

Sua Rasa TV9 Dekat di hati

Assalamulaikum....kali nie aku bawak isteri aku p sua rasa...saja jln2...bila dah smapi ternampak gerai Permata Hijrah...ala yang pasal jaga kesihatan mata tu...aku pun bawak la rose p try produk tu..ramai jugak yang cuba..al-maklumla free...mula2 dia tanya isteri aku mcm mana pakai spec skang nie...isteri aku ckp dah makin kabur skit..so pastu dia pun cuci la mata rose...smpi pedih2..tapi ok jer rose ckp...pastu dia urut kan mata rose...cukup 2 minit dia letakkan pengurut elektronik kat mata rose..tu yang jadi "cyclope" cerita x-man..wakakkaka...

Suasana Sua Rasa TV9

pas dah pakai rose ckp terang la..clear..so apa lagi belila satu set produk tu RM100..tu nasib baik promosi kalau tak rm1++ gak..kalau sapa2 yang nak cuba aku syorkan ok jugak sbb aku pun try pakai yang rabun silau..kalau silau kena pakai yang waktu malam..lupa plak nak cerita rose beli yang mana..http://www.permatahijrah.com rose beli yang boleh guna pakai utk siang n malam..yang nie jer paling murah...hehehkalau nak cuba boleh la..kalau ramai aku boleh order kan..sbb penghantaran free..kalau sikit pun free janji melebihi RM100 kalu tak aku masa aku tanya kat Sua Rasa...call direct pun tak pa..ustaz tu ok...sehh..mcm aku kenai..tapi isteri aku dah call...dia ckp ok jer..ramai jugak yang bertanya...kalau ramai boleh aku jadi pengedar kat sini..kan kan...hehehe

Penjuru sebelah kiri atas tu yang rose beli...pakai waktu malam n siang

Cyclopewoman

p/s: kalau ramai nak order or nak jual boleh aku jadi pengedar korang...pastu kalau ok, korang syorkan pada kwn2 korang ek...boleh???

No comments: