Wednesday, November 25, 2009

Offset Trunking 2"x2"

Akum..dekat last2 subject, aku ajar pelajar2 aku buat 'offset trunking 2"x2"'...tak la susah...aku ajaq mudah saja..mula aku ajaq hamparan, pastu aku suh diorang bawa manila kad n potong mcm saiz trunking..pastu dptla bentuk trunking sebenar w/pun aku guna manila kad...tujuannya utuk mudah diaorang paham cara memotong n membengkokkan...pastu aku ajaq tanda bahagian yang nak potong..pastui aku suh diorang potong ikut garisan tang tak diperlukan...bila dah siap aku suh diorang bukak hamparan manila kad..so nmpk la bahagian yang terpotong...baru diorang paham,..last sekali baru aku bg trunking sebenar kat diorang utk potong...akhirnya semua berjaya..alhamdulillah...


tapi ada plak student yang lari waktu kelas aku semata2 nak p pertandingan counter strike kat kolej anuran unit komputer...tapi yang lari nie dah abih buat kerja..saja jer aku nak sakat diorang...bila diorang nak masuk kelas aku kunci pintu..tapi last2 aku buka jugak..kesian...tapi diaorang dah minta maaf kat aku n sedia menerima hukuman..aku malas nak hukum...so apa lagi..aku n diorang pun bergotong royong mengemaskan bengel..itu yang ada pakai helmet kuning tu...supaya keselamatan perlu dijaga semasa didalam bengkel..pepun semua setudent2 yang pernah aku ajaq...mmg sporting n memahami peraturan kolej...tahniah utk semua student aku...wachhaaaa

p/s:saya doakan semua pelajar saya berjaya pada suatu hari nanti..

No comments: