Thursday, July 9, 2009

Tagg From Puppet.....kena jugak..


*
Bekas kekasih saya adalah.. [yang mana satu ek???emmm...]
* Saya sedang mendengar... [lagu siti...sbb aku bukak blog puppet..lagu siti ja kuar..pastu budak prac kat tmpt aku bukak lagu serikandi cintaku...mana satu aku nak dengar nie...]
* Mungkin saya patut.. [tidor sekarang nie...]
* Saya suka... [jadi bos...tapi lambat lagi kot...]
* Sahabat-sahabat saya... [org yg selalu lepak n tak lupakan aku..]
* Saya tak paham... [sbb apa student aku selalu main dalam kelas...tak larat nak marah dah...]
* Saya kehilangan.. [alhamdulillah belum lagi....]
* Ramai yang berkata.. [aku cakap banyak...kalah bini aku]
* Cinta itu adalah... [best siot kalau jd..kalau tak jadi..hampeh...]
* Di suatu tempat, seseorang sedang... [tak dak org la kat sini...aku sorang ja..]
* Saya akan cuba... [jaga keluarga saya..]
* Ayat SELAMANYA membawa maksud.. [lama bangat..]
* Telefon bimbit saya.. [nokia E71...keluar2 terus beli..]
* Bile saya terjaga... [saya buka mata la...]
* Saya paling meluat... [aku lelaki..susah la nak meluat org...suka sokmo..]
* Pesta/parti adalah [ala..yang ada rumah hantu...mcm fun fair jugak...]
* Haiwan yang paling comel penah saya temui... [kuda padi..]
* Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah... [zaman remaja...bebas bergaul...wakakak..]
* Hari ini.. [kemas bengkel..student nak masuk dah..pastu lepak2..edit blog..]
* Malam ini saya akan.. [cari bini saya...malam nie kan malam jumaat..wakakak...tut...18sx]
* Esok pula saya akan.. [cuti la....kedah kan cuti jumaat sabtu..]
* Saya betul2 inginkan.. [penyeri keluarga...]
* Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini.. [cari jerawat...heheh..cabut janggut..hehheh]
* Pusat membeli belah atau arked permainan... [c-mart,yawata,JJ,Tesco,Gaints....]
* Makanan barat atau jepun.. [barat..jepun tak sedap...semua tak masak...uwek...]
* Bilik yang terang atau gelap.. [terang la..boleh cabut janggut n tgk jerawat..]
* Makanan segera adalah... [maggie n bihun]
* Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang.. [gud luck...sbbkwn2 nak jawab exam induksi di Pulau Pangkor]
* Siapa yang anda ingin tag.. [jwpn sama mcm puppet...::semua yg ade link kt blog aku ni....hehe]

No comments: