Monday, July 27, 2009

Permata yang tidak ternilai pemberian YANG MAHA ESA

Tanggal 14 july 2009 jam 4:32am, Alhamdulillah....Rosmawatie Binti Abd Latif selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2.95kg di Pusat Rawatan Mahsuri...utk pengetahuan rakan2..
13/07/2009 jam 10 mlm, rose dah rasa sakit2 pinggang...
14/07/2009 jam 1 pagi, rose bgtau aku ada kuar tanda2 darah...pastu rose makan biskut kejap..
jam 2 pagi, kami bertolak dari rumah sewa(Changlun) ke Pusat Rawatan Mahsuri..
jam 2.30 pagi, tiba di PRM dan terus ke Bilik Bersalin..
jam 4.30 pagi, alhamdulillah rose selamat melahirkan bayi perempuan...rose terus tidor keletihan...

Auni Dah Bagun Tidor...(dekat rumah Tok Hamidah)

Auni Sayang mama n abah (kat uamh Tok Midah lagi..bila nak umah Tok Bedah pulak???)

Auni lepas cukur rambut pada hari ke 7 (21/7/2009)

Auni Kekenyangan lepas minum susu....

anak rakan2...***sila klik pada gambar utk imej lebih baik

begitulah detik2 yang aku n rose lalui apabila nak menjadi ibu dan abah kepada Auni Batrisyia Binti Mohamad Hafiz...sedih melihat isteriku melahirkan anak...betapa seksanya aku melihat insan tersayang bertarung nyawa untuk melahirkan seorang cahaya mata..mungkin beginilah ibuku melahirkan aku...subhanallah...itulah kenangan pertama aku...sedih n nak menangis melihat isteri tercinta aku melahirkan Auni Batrisyia...apa yang aku hanya dapat membantu hanyalah berdoa,berselawat,mengucap dan macam2 lagi...

Disini aku letakkan gambar anak aku n anak rakan2 aku utk tatapan rakan2 semua..tq

1 comment:

Amyna said...

Tahniah yer frend...suka..suka sngat2.CumiL..