Tuesday, June 30, 2009

Khas Buat Izuwan

Muhammad Izuwan bin (aku tak ingt)...pelajar IKM perlis telah tamat menjalani latihan practical pada 18-06-2009 di KKBD selama 6 bulan...selama itu En Salleh n Puan Nor Azira telah memberi latihan practical kepada beliau...aku pun ajar jugak..dia budak yang cekap electronic...tah macam mana mai prac kat bengkel aku pun tak tau....sepanjang di sini wan juga telah kami ajar cara2 berdisiplin, bersabar dgn karenah pelajar2 aku...wan juga byk membatu semasa pensayarah sedang mengajar...antaranya ialah mengeluarkan barang2 wiring...dia juga telah aku ajarkan cara nak buat blog sampai lupa yang dia tu ada kerja...hahahha...salleh n aku juga ajaq dia cara nak simpan barang dalam store dengan betul...store ni kiran cantik jugak la masa dia pegang...tapi sarjan mustakim pegang lagi cantik tau wan...sbb sarjan mustakim penah jaga store senapang...heheh..dulu pun pernah dia kerja kat sini buat prac sebelum bersara tentera...apa2 izuwan n sarjan terima kasih banyak2...budi anda berdua tak dapat kami balas dengan wang ringgit...tapi cukup la kot sbb kadang2 kami bawak hampa p join motivasi budak2..hehehhe...salah silap kami harap dimaafkan kerana yang baik itu dari Allah dan yang kurang baik dari kami...tq..

Senyum2 apa...

Ooooo nak dapat cenderahati dari KKBD

Puan Nor Azira ketua program Sijil Teknologi Elektrik menyampaikan cenderahati di Bengkel Pemasangan Elektrik

"Pisang Emas Dibawa Belayar
Masak Sebiji Diatas Peti
Hutang Emas Boleh Dibayar
Hutang Budi Dibawa Mati"

No comments: