Wednesday, August 25, 2010

Besday Auni Yang Genap Setahun

14 July 2009 ada lah tarikh lahir Auni Batrisyia binti Mohamad Hafiz pada jam 4.30am...genap 1 tahun pada tahun 2010..kejap jer aku dah jadi ayah n kejap jer anak aku dah setahun...emmm...bila difikir2 kan mcm perkara yang telah aku lalui sbg "abah"....syok sgt...satu pengalaman yang baru bagi aku.....dh cukup setahun ni mcm2 la si auni nie...emmmm...penat mmg penat tapi penat yang menyeronokkan...auni dh setahun ni pandai.....

Hadiah kereta bear dariku

1-merajuk
2-panggil abah (bah jer)
3-mkn mcm2
4-berjalan (1 tahun 1 bulan) - masa meniarap 3 bulan, masa merangkak 9 bulan
5-kenal kasut
6-kenal erti kena marah (kadang2 jer aku marah tapi mama dia marah selalu)
7-pandai panggil kucing siap dgn petik jari (wpun tak bunyi jari tapi mulut bunyi)
8-pandai buka baju
9-pandai pakai buka seluar tapi ditolong oleh aku n mama
10-pandai tgk TV
11-pandai dengar azan
12-pandai sayang aku n sapa saja kalau disuruh sayang
13-pandai salam & amin
14- byk lagi la...kalau nak tau mai la umah,....kekekek

Ni beg sapa???saja aku letak, sbb masa nie dok training amik gambaq

Senyum sampi ke telinga

pepun, kepada anak abah kesayangan selamat hari jadi k...muahhhh...kepada Mak Ain, tq sbb bagi auni patung bear putih yang besaq dari auni+baju n seluar mickey mouse+Rm50....kalau auni leh ckp mesti dia akan kata "tq...mak ain...sayang kat mak ain...bila nak bagi lagi makn ain...ekeeek"

p/s: aku doakan ain akan dpt jmpa jodoh dia...sapa ain..biarlah rahsia selamanya

No comments: