Thursday, June 24, 2010

MASKOM Wilayah Utara 2010

Tanggal 13 - 15 Jun 2010, Kolej Komuniti Arau menganjurkan Sukan MASKOM Wilayah Utara bertempat di Sg Petani..sepanjang 3 hari kejohanan berlangsung, semua pelajar2 tidoq kat Sek Men Teknik Sp1 n Sp2..aku n pegawai2 lain tidoq hotella...wakaak...byk acar yang dipertandingan tapi surat panggilan menyertai MASKOM lambat sikit so kelam kelibut dibuatnyer...aku d pegawai pengiring n merangkap pengurus boling Kolej aku la...

Yesssss..kata si RAHMAN

13hb malam ada meeting pengurus2 pasukan...kejap jer nak bagi taklimat ringkas ttg time table game n time table bus...bila dah settel kami p lepak mkn2 kat PELITA (nasik kandaq)...sambil2 tu tgk bola la...

14hb plak kejohanan semua berlangsung bola tampaq, pingpong,badminton,bowling n sepak takraw...opss lupa lagi satu..bola jaring...yang kolej aku menang pingpong n badminton keseluruhan..yang lain kalah...keek....geng bowling single lelaki Rahman menang lagi tmpt ke-3, trio lelaki emas.

15hb..majlis penutup jer...pastu terus balik.

TQ to all the supporter....bermula dari yang pihak atasan hinggalah bawahan serta ketua student si MAMU (lelaki) n Nurul Izzaty (Pompuan) kerana telah menjalankan tanggunjawab yang diamanahkan..

P/S:tahun depan tunggu na...aku nak amik balik piala pusingan bowling

No comments: