Wednesday, July 9, 2008

Semua Staff Dah Masuk Kerja...

Semekom...........Alhamdulillah..semua staff KKBD dah masuk kerja...amin semua selamat...ada 4 org staff telah bertukar ke kolej lain....antarnya ialah Kak Ma, Kak Liza, Kak Darni dan Sir Rahmang yang mana rahmang telah bertukar ke Poli sultan mizan terengganu...yang lain2 tak igt da..peper pun jasa baik korang semua ttp aku akan kenanag walaupun setahun baru aku kenal korang, korang semua macam family aku....heheeh...yang bestnyer... rahmang nie main badminton dgn aku setiap hari isnin...merapu jer main...mulut ckp besaq main hampeh..tapi rajin kejar bulu tangkis...hahahah...



semua staff KKBD dah kembali seperti asal ari nie...kul 9 tadi ada meeting all staff sempena pembukaan semester baru....next week nak prepare untuk pelajar2 kita semua mendaftar n yang paling memeritkan mendaftar pelajar2 baru....ramai tu..nasib baik aku kena jwtn MSK sebagai penyusunan aturcara MSK jer...kalau mendaftar..mampus....maknanya aku kena siapkan makanan bdk2,minuman,waktu solat....mcm2 untuk MSK tu...

Tu jer kot yang aku nak cerita..yang menarik lagi tak der palk..yang semalam ader kot...aku demam n tak p kejer,.....amik MC jer..hahahdah la semalam aku kena check lapori LI bdk2..nasib baik ader penyelia kedua..heheeh...k lah chow dulu...caiyok...caiyok...

No comments: